hirdetés
hirdetés
hirdetés

Oscar-jelölt filmre hívta partnereit a New Age Advertising

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

hirdetés

A Cinema City médiaértékesítési divíziója, a New Age Advertising ahogy illik, mozizásra invitálta partnereit. A vetítésre a három kategóriában is Oscar-díjra jelölt Botrány (Bombshell) című filmet választották, amely előtt Réz András tartott bevezetőt. 

Mutatjuk a fotókat az estéről (a képre kattintva galéria nyílik):

A Cinema City/New Age Advertising csapata: Krausz István - Media Sales Manager; Bezzeg Krisztina - Marketing &Sales Manager; Kiss Zsuzsanna - Médiaértékesítési Igazgató; Dovák Zsuzsanna - Media Sales Supervisor;  Lehoczky Dóra - Media Sales Manager;
A Cinema City/New Age Advertising csapata: Krausz István - Media Sales Manager; Bezzeg Krisztina - Marketing &Sales Manager; Kiss Zsuzsanna - Médiaértékesítési Igazgató; Dovák Zsuzsanna - Media Sales Supervisor; Lehoczky Dóra - Media Sales Manager;

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés