New York Festivals - a Sylva kreatívigazgatója a zsűriben
2005-11-08
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is részt vett magyar reklámszakember a világ egyik legrangosabb reklámversenyének számító New York Festivalsra nevezett munkák elbírálásában.
Spielmann Gábor tapasztalatai szerint egyre kevesebb a 30 másodperces szpot, a hirdetők ettől jóval hosszabb filmekben közvetítik üzeneteiket a fogyasztók felé, mert azokban hatékonyabban lehet történetet mesélni, vagy érzelmeket közvetíteni. A zsűrizés során a kreatívigazgató azt tapasztalta, hogy a minimál kreatív ötletek helyett összetett, bonyolultabb filmekkel jelentkeznek a reklámozók, illetve tanulságként említette, hogy a zsűrizett, alacsony költségvetésű filmek is igényes kivitelezésűek.
A verseny díjátadó gáláját január 26-án tartják New Yorkban.
Az elmúlt években például Dalbir Singh, az Ogilvy & Mather Budapest kreatívigazgatója, illetve Milos Ilic, a Leo Burnett kreatívigazgatója dolgozott a New York Festivals zsűrijében.