hirdetés
hirdetés
hirdetés

New York Festivals - a Sylva kreatívigazgatója a zsűriben

Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is részt vett magyar reklámszakember a világ egyik legrangosabb reklámversenyének számító New York Festivalsra nevezett munkák elbírálásában.
hirdetés
Spielmann Gábor, a Sylva reklámügynökség kreatívigazgatója kapott meghívást a tévé, mozi és rádiószpotokat értékelő verseny zsűrijébe. Az idei, 48. alkalommal meghirdetett versenyre 60 országból 2500 nevezés érkezett. A beküldött munkákat november első hétvégéjén zsűrizték online.

Spielmann Gábor tapasztalatai szerint egyre kevesebb a 30 másodperces szpot, a hirdetők ettől jóval hosszabb filmekben közvetítik üzeneteiket a fogyasztók felé, mert azokban hatékonyabban lehet történetet mesélni, vagy érzelmeket közvetíteni. A zsűrizés során a kreatívigazgató azt tapasztalta, hogy a minimál kreatív ötletek helyett összetett, bonyolultabb filmekkel jelentkeznek a reklámozók, illetve tanulságként említette, hogy a zsűrizett, alacsony költségvetésű filmek is igényes kivitelezésűek.

A verseny díjátadó gáláját január 26-án tartják New Yorkban.

Az elmúlt években például Dalbir Singh, az Ogilvy & Mather Budapest kreatívigazgatója, illetve Milos Ilic, a Leo Burnett kreatívigazgatója dolgozott a New York Festivals zsűrijében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés