hirdetés
hirdetés
hirdetés

NFH - választott és érvénytelenített

Sikeresen lezárult a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH) média- és rendezvényszervezési tendere, viszont a reklámtenderen óvás miatt nem hoztak még döntést, a pr-feladokra kiírt pályázatot pedig eredménytelennek nyilvánították - értesült a Kreatív Online.

hirdetés

Az NFH az uniós forrásokat pályáztató hatóságokkal közösen összesen nettó 1,43 milliárd forint értében négy kommunikációs tendert ki korábban. A kétfordulós nyílt közbeszerzési pályázatokon az Európai Unió (EU) strukturális alapjai magyarországi eredményeinek megismertetésére és bemutatására kerestek reklám- és médiaügynökséget, rendezvényszervező céget és a pr-megjelenéseket szervező partnert.

A médiafeladatokra kiírt tendert a MindShare médiaügynökség nyerte meg. A megbízás nettó 760 millió forintos keretösszegre szól. A részvételi felhívásra jelentkező mind a négy cég továbbjutott a második fordulóba, de a hivatal az ügynökségek nevét nem hozta nyilvánosságra.

A rendezvényszervezésre kiírt pályázaton a Sensation bizonyult a legjobbnak. A felhívásra öt cég jelentkezett, amelyek közül hárman jutottak a második fordulóba. Itt az egyik cég visszalépett, ezért már csak két cég közül kellett választaniuk a kiíróknak. A Sensatiton nettó 320 millió forintból gazdálkodhat.

A reklámcégek számára meghirdetett tenderen is kiválasztották már a legjobb ajánlattevőt, nevét mégsem hozták még nyilvánosságra. Ennek oka, hogy a pályázat első körében kiesett egyik ügynökség megtámadta a közbeszerzési eljárást. Ezen a tenderen egyébként az első szakaszban nyolc ügynökség jelezte részvételi szándékát, a második körben már csak öt ügynökségtől kértek ajánlatot. Eredményt csak a jogi eljárás végén hirdethetnek a 112 millió forintos pályázaton.

Érvénytelennek nyilvánították a tematikus megjelenésre, cikkek, riportok és műsorok készítésére, gyártására és elhelyezésére szóló tendert, amelyre két ügynökség jelentkezett. A nettó 240 millió forintos pályázaton az egyik cég visszavonta jelentkezését, a másik ügynökség ajánlata viszont nem felelt a kiíró elvárásainak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés