hirdetés
hirdetés
hirdetés

NHH - egyszerűbb lesz ADSL-szolgáltatót váltani

Augusztustól a fogyasztók a mainál egyszerűbben és gyorsabban tudnak majd ADSL-szolgáltatót váltani. Erről a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) elnöke, valamint a hírközlési fogyasztói jogok képviselője több hazai kiskereskedelmi- és három nagykereskedelmi ADSL-szolgáltatóval írt alá megállapodást.
hirdetés
Pataki Dániel, az NHH elnöke, valamint Takács Péter, a hírközlési fogyasztói jogok képviselője pénteken együttműködési megállapodást írt alá több mint húsz hazai kiskereskedelmi- és három nagykereskedelmi ADSL-szolgáltató – a Magyar Telekom (MT), az Invitel és a UPC – vezetőivel az egyszerűsített ADSL-szolgáltatóváltásról.

A szolgáltatóváltás gyorsítását és egyszerűsítését kezdeményező Takács Péter közölte: a szolgáltatók vállalták, hogy július 15-ig az együttműködési megállapodásban foglaltaknak megfelelően módosítják általános szerződési feltételeiket. Így legkésőbb augusztus közepétől már ennek alapján lehet ADSL-szolgáltatót váltani, a szolgáltatás szüneteltetése nélkül.

Az internetszolgáltató-váltást ezután elegendő az új szolgáltatónál kezdeményezni és amennyiben az előfizetőnek nincs lejárt számlatartozása, vagy hűségnyilatkozata, a váltás az eddigi 30-60 nap helyett 11 napon belül megtörténik.

Pataki Dániel az aláírást követően úgy nyilatkozott, hogy 2005 óta több mint 40 százalékkal csökkent Magyarországon a szélessávú előfizetések kiskereskedelmi ára, az előfizetők száma pedig 600 ezerről 1,4 millió fölé emelkedett. Ma már az előfizetők, az érdeklődők az ország legtöbb településén több szolgáltató – és a legtöbb helyen immár több technológia - közül választhatnak.

Ennek ellenére eddig kevesen éltek a szolgáltatóváltás lehetőségével, mivel az bonyolult és időigényes folyamat volt. A mostani megállapodás nyomán az ügyintézés gyorsabb és egyszerűbb lesz, ami hozzájárul a már meglévő ügyfelek jobb kiszolgálásához és a piaci verseny további erősödéséhez - fogalmazott az NHH elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés