hirdetés
hirdetés
hirdetés

NHH - emelkedik a mobil-előfizetők száma

Az év első három hónapjában több mint 200 ezerrel, ezen belül márciusban 67 ezerrel nőtt a három magyarországi mobilszolgáltató ügyfeleinek száma – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) tájékoztatójából. Ez azt jelenti, hogy március végén az ügyfélszám 11 millió 232 ezer volt és 100 főre 111,8 előfizetés jutott.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk a hazai mobil-előfizetők száma tavaly decemberben emelkedett 11 millió fő fölé, ami azt jelentette, hogy száz főre 109,7 előfizetés jutott.

Az NHH az év első három hónapját vizsgálva megállapította, hogy több mint 200 ezerrel 11 millió 232 ezerre nőtt az ügyfélszám.

Az előfizetői szám, azaz a hónap utolsó napján hívás fogadására alkalmas aktív SIM-kártyák száma alapján március végére a Pannon piaci részesedése az előző havi 35,39 százalékról 35,29 százalékra csökkent, a T-Mobile-é 43,80 százalékról 43,88 százalékra, a Vodafone-é pedig 20,80 százalékról 20,83 százalékra emelkedett.

Az év első három hónapjában hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma március végén 10 millió 140 ezer volt, ami az előző hónaphoz képest ezres csökkenést, ugyanakkor tavaly év végéhez képest 10 ezres növekedést jelent.
A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján kis mértékben ugyan, de csökkent a Pannon és a Vodafone piaci része: előbbinél a februári 33,62 százalékról 33,54 százalékra, míg utóbbinál 21,55 százalékról 21,54 százalékra csökkent. A három szolgáltató közül a T-Mobile könyvelhetett el emelkedést, amely 44,83 százalékról 44,91 százalékra nőtt.

A T-Mobile április végén sajtótájékoztatón jelentette be, hogy az előfizetőinek a száma ötmillió fölé nőtt. A Pannon tájékoztatása szerint az előfizetők száma az első negyedév végére a 3,4 milliót érte el, a Vodafone-tól pedig egyelőre nem kaptunk hasonló adatokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés