hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike - fázisváltással

A focista Fabio Cannavaro és Cristiano Ronaldo több szögből látható a Nike egyik reklámkampányában, az indoor és backlight felületekre ugyanis fázisváltásos kreatívot dolgozott ki a reklámügynökség.
hirdetés
A sportszergyártó cég a Nike Pro nevű sporttrikó alá vehető öltözékét népszerűsíti, a kampányban a klasszikus felületeket nem hagyományos módon használja.

Az indoor és backlight felületeknél egyaránt fázisváltásos reklámok láthatóak. Ennek lényege, hogy a hagyományos poszter több fázisú mozgást mutat, más szögből nézve más mozdulat látható. A fitnesztermekben kihelyezett posztereken Cannavaro futásának fázisai figyelhetők meg. A backlight felületeknél is speciális technikát alkalmaz a Nike, ugyanis a kreatív öt fázisban gyullad ki. Az elsötétített poszteren először Ronaldo feje tűnik fel, majd az egész alakja, aztán egy labda, végül öt fázisban teljesedik ki a kép. A nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok érdekessége az, hogy lakkozással emelik ki az öltözéket.

A kampányt a Wieden & Kennedy (W&K) Amsterdam készítette, a kreatívokat a RAT adaptálta. A médiatervezés- és vásárlásért a MindShare felel. A Nike Pro reklámkampánya december végéig tart.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés