Nike - fázisváltással
2006. november 24. 15:35
A focista Fabio Cannavaro és Cristiano Ronaldo több szögből látható a Nike egyik reklámkampányában, az indoor és backlight felületekre ugyanis fázisváltásos kreatívot dolgozott ki a reklámügynökség.
A sportszergyártó cég a Nike Pro nevű sporttrikó alá vehető öltözékét népszerűsíti, a kampányban a klasszikus felületeket nem hagyományos módon használja.
Az indoor és backlight felületeknél egyaránt fázisváltásos reklámok láthatóak. Ennek lényege, hogy a hagyományos poszter több fázisú mozgást mutat, más szögből nézve más mozdulat látható. A fitnesztermekben kihelyezett posztereken Cannavaro futásának fázisai figyelhetők meg. A backlight felületeknél is speciális technikát alkalmaz a Nike, ugyanis a kreatív öt fázisban gyullad ki. Az elsötétített poszteren először Ronaldo feje tűnik fel, majd az egész alakja, aztán egy labda, végül öt fázisban teljesedik ki a kép. A nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok érdekessége az, hogy lakkozással emelik ki az öltözéket.
A kampányt a Wieden & Kennedy (W&K) Amsterdam készítette, a kreatívokat a RAT adaptálta. A médiatervezés- és vásárlásért a MindShare felel. A Nike Pro reklámkampánya december végéig tart.
Az indoor és backlight felületeknél egyaránt fázisváltásos reklámok láthatóak. Ennek lényege, hogy a hagyományos poszter több fázisú mozgást mutat, más szögből nézve más mozdulat látható. A fitnesztermekben kihelyezett posztereken Cannavaro futásának fázisai figyelhetők meg. A backlight felületeknél is speciális technikát alkalmaz a Nike, ugyanis a kreatív öt fázisban gyullad ki. Az elsötétített poszteren először Ronaldo feje tűnik fel, majd az egész alakja, aztán egy labda, végül öt fázisban teljesedik ki a kép. A nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok érdekessége az, hogy lakkozással emelik ki az öltözéket.
A kampányt a Wieden & Kennedy (W&K) Amsterdam készítette, a kreatívokat a RAT adaptálta. A médiatervezés- és vásárlásért a MindShare felel. A Nike Pro reklámkampánya december végéig tart.
(forrás:
Kreatív Online)