hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike - kampány a sportért

„Here I am” – „Ez vagyok én” szlogennel indult el februárban a Nike nőket megcélzó páneurópai kampánya, amelynek célja a sportolásban rejlő erő tudatosítása. Az üzenet terjesztésében magyar sportolók is részt vesznek, például Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó vagy Sulija Vivien aerobik oktató.
hirdetés
A Nike kampányát egy nemzetközi kutatás előzte meg, amit azzal a céllal készíttetett a megbízó, hogy megtudja: miért sportolnak a fiatal nők, mit tartanak a sportolás előnyének és hátrányának.

A felmérés szerint a sportoló nők önmagukról alkotott képe pozitívabb, mint azoké, akik nem mozognak, ráadásul a sport a fizikai hatás mellett a sikerélmények megélésére, a magabiztosságra és a nemi vágyra is kedvezően hat. A TNS kilenc európai országban kérdezte meg a 16-30 éves nőket, az adatok alapján a korosztályba tartozó nők fele űz valamilyen sporttevékenységet - körükben a legkedveltebb az aerobik, a fitnesz és az úszás.

A Nike szerint több nőnek és lánynak kellene felismernie a sport jelentőségét, ezért februárban elindította páneurópai kampányát „Ez vagyok én” szlogennel.

A sportszergyártó Európa-szerte együttműködik számos fiatal sportolónővel, Magyarországon Kelemen Katalin táncos, Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszónő, Papp Krisztina hosszútávfutó és Sulija Vivien aerobik oktató vesz részt az akcióban.

A kampányon globálisan a Wieden & Kennedy reklámügynökség dolgozott, Magyarországon a Reklám és Arculat (RAT) felel a kreatívokért.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a hazai népszerűsítés tavasszal indul el, szezononként megújuló üzenetekkel, a hirdetések magazinokban jelennek meg, de lesznek sportesemények és online-promóciók is. A helyi médiafeladatokon a MindShare dolgozik.

A Nike női kampánya az elkövetkező egy-két évben fut majd, az akciót pedig a megújult Nikewomen.com oldal is támogatja. A site-ra egyébként először töltenek fel magyar tartalmat: a kampányban résztvevő magyar sportolónőkkel készült film – angol feliratozással –márciusban látható a site-on.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés