hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike - pert nyert Kínában

Megnyerte a Nike azt a pert, amelyet Kínában indított egy kínai gyártó, valamint a Nike-hamisítványokat forgalmazó Auchan kereskedelmi lánc helyi cége ellen - írja a Hvg.hu. Bár a sportszergyártó kárigénye 131 ezer dollár volt, a bíróság „csak” 46 ezer dollár kifizetésére kötelezte a vétkeseket.
hirdetés
Az Új-Kína hírügynökségre hivatkozva a HVG.hu arról ír, hogy az eset azon sikeres perek közé tartozik, amelyekben külföldi cégek keresnek védelmet a széles körben elterjedt kínai termékhamisítással, szellemi tulajdonjog sértésekkel szemben.

A sanghaji Auchanban a sportszergyártó alkalmazottai fedezték fel a 13 dollárnak megfelelő összegért árusított Air Jordan sportcipő-hamisítványt, amelynek eredeti változata ennek az árnak a többszöröse.

A márkahamisítás a luxustermékek gyártóit is egyre érzékenyebben érinti. Mint arról nemrég beszámoltunk: legutóbb a Louis Vuitton (LV) divatcég szánta el magát arra, hogy fellépjen a több millió dolláros károkat okozó hamisítók ellen. Az LV egy szellemitulajdon-védelmi osztályt állított föl és a vállalat irodáiban, - Párizsban, Tokióban, Szöulban, Hongkongban, Sanghajban, New Yorkban és Buenos Airesben - és itt 200 termékvédelmi ügynök, nyomozó és ügyvéd dolgozik a csalók megfékezésén.

Az LV a 2006-ban a Google ellen is fellépett, mert a cég a „Louis Vuitton” keresés esetén hamisítók weboldalait jelentette meg az első helyeken. A francia bírság akkor 200 ezer euró büntetés megfizetésére kötelezte a keresőcéget.
(forrás: hvg.hu, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés