hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike - új esélyt adott Ronaldónak

A Nike ismét bizalmat szavazott a Ronaldónak, és kis kihagyás után újra vetíti a brazil futballsztárral készített szpotot - írja a Media Guardian.
hirdetés

A Nike bizalma néhány hete megingott Ronaldóban a Horvátország elleni meccsen nyújtott teljesítménye miatt, ezért letiltotta azokat a reklámfilmeket, amelyekben focisztár népszerűsítette a brandet. A brazil csapat azonban a japánok elleni meccsen bravúrosan szerepelt, ezért a sportszergyártó úgy döntött, újra vetíti a ronaldinos szpotokat. A Wieden & Kennedy Amsterdam gondozásában készült film a sztár tehetségét, karrierjének állomásait mutatja be.

A Nike a döntést követően gyors tárgyalásba kezdett a csatornákkal, így a brazilok legközelebbi meccse előtt, a június 27-i Ghána elleni mérkőzést megelőzően a fogyasztók már láthatják a Nike-sorozat Ronaldo-val készített szpotját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés