hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike-Fiocchi - sebesüléssel reklámoz

A tavaly októberi zavargásokról készült felvétellel reklámozza egyik termékét a Nike-Fiocchi lőszergyártó cég. A vállalat honlapjára belinkelt filmen többek között egy tüntető látható, aki a gyár terméke által okozott vérző sebét mutatja a kamerának - írja az Index.
hirdetés
A magyar rendőrségnek is beszállító Nike-Fiocchi lőszergyár honlapján a Hír Tv által készített felvétellel reklámozza „univerzális könnygázfakasztó” kézigránátját. A belinkelt filmen a gránát által közvetlen közelről eltalált tüntető látható, aki éppen az okozott vérző sebet mutatja a kamerának.

A termék leírása szerint „polietilén tasakba zárt, dörzslapos védősapkával ellátott hengeres papírdoboz. Tömegoszlató, lőhető vagy dobható könnygáz gránát.” A lőszergyártó honlapján két felvétel népszerűsíti a terméket, az egyik „próba” címen érhető el, a másik pedig a „bevetés” felirat alatt - itt található meg a Hír Tv által készített tudósítás.
(forrás: Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés