hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nike Scorpion K. O. Média Kupa

„A világtól elrejtve 24 elit játékos nyolc csapatban titkos viadalon mérkőzött meg egymással, ahol csak egyetlen szabály volt: az első gól dönt.” Ez volt a Nike foci-VB-re készített tv-reklámja „Titkos viadal” névvel.
hirdetés
A kampánnyal együtt a cég Európa-szerte játékot is indított, amelynek budapesti állomásán több tucat televíziós, rádiós, napi-, heti-, havilapos és online újságíró csapat részvételével Média Kupát rendeztek. A rendkívül lendületes, látványos játékot hozó három-három elleni ketrecfoci a Popcorn csapatának győzelmét hozta, második a Sportfórum lett, harmadik pedig a Magyar Hírlap.

A „titkos viadal” reklámfilm levetítésével kezdődött a ketrecfoci

Profi játékosok játszottak izelítőül...

...majd a média képviselői mutatták be tudásukat

Pihenés közben az Aloha Produkció csapata és Kiki a Juventus Rádióból

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés