NMHH-tendert nyert a Bell & Partners
2012-03-19
Eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a digitális átállást előkészítő program kommunikációs tenderén. Mivel közbeszerzési értékhatár alatt volt a megbízás értéke, ezért nem írtak ki nyílt tendert, a pályázatra viszont a Bell & Partnerst, az IMG-t és a Vivakit hívták meg. Tájékoztatásuk szerint azért, mert „szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket.
Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választott partnert az NMHH a digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra – adta hírül a Tenderértesítő.
Az NMHH a Kreatív Online-nak megküldött tájékoztatása szerint azért írtak ki hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást, mert a felhasználandó becsült keretösszeg nem érte el a 25 millió forintot, így a Közbeszerzési Törvény erre lehetőséget adott.
Az NMHH elmondása szerint három ügynökséget hívtak meg a versenyeztetésre, a Bell & Partnerst, az Inter Media Groupot és a Vivakit. A Tenderértesítőben megjelentek szerint azonban két ajánlat érkezett, a nyertes Bell & Partnersen kívül az Inter Media Group (IMG) / Lounge Design páros adott be még ajánlatot. Arra a kérdésünkre, hogy miért pont ezeket a cégeket hívták meg, a hatóság azt a választ adta, hogy „eddigi szakmai tevékenységükre tekintettel, szakmailag alkalmasnak” tartották őket a feladat elvégzésére.
A Bell & Partners nettó 8 millió 522 ezer forintért grafikai munkákat, tervezést, gyártást, pr-feladatokat, direktmarketinges munkákat és 1,5 millió forint értékben médiavásárlást is végez majd.
A cég az Inter Media Group-on kívül a másik olyan kommunikációs vállalkozás, amelyik a kormányváltás óta sok közbeszerzést nyert meg, legutóbbi nagyobb összegű tendernyerése a Magyar Fejlesztési Bank nettó 396 milliós médiabüdzséjének kezelése volt.
A kormányváltás előtt a szakma számára szinte ismeretlen cég a kormányváltás óta a Kreatív számítása szerint megközelítőleg 1,6 milliárd forintnyi állami kommunikációs megbízást nyert el, továbbá már a kormányváltás utánra esik az Agrármarketing Centrum 544 milliós büdzséjének elköltése és feladatainak teljesítése is. Az Agrármarketing Centrum januárban kiírt kétmilliárdos tenderének eredményhirdetése mostanában várható. Az előbbieken kívül a Bell & Partners dolgozik/dolgozott többek közt a Hungarofestnek, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumnak, az Öko-Pannonnak, az Állami Autópálya Kezelőnek és a MÁV Startnak is.