hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC - már nem értékesíti az iAuditot

Kivonul a honlapok saját statisztikáin alapuló online közösségmérésből az NRC Piackutató, mivel a cég által eddig képviselt iAudit International szoftvereit ezentúl a piackutató stratégiai partnere, a TNS Hungary saját termékeként forgalmazza.
hirdetés
„Cégünk a továbbiakban így nem vesz részt az iAudit értékesítésében, hanem saját termékeinek továbbfejlesztésére és népszerűsítésére koncentrál”- nyilatkozta Klenovszki János, az NRC ügyvezetője. „A szoftveres mérésből való kiszállás lehetőséget teremt számunkra, hogy új, a piacot egyre inkább érdeklő gyors kutatási megoldásunkra koncentráljunk, ami segíti a vállalatokat taktikai döntéseik meghozatalában. Az NRC az elmúlt években fejlesztett FreQuest technológia segítségével pár napon belül képes adatokkal segíteni a vállalatok döntéshozóit” - tette hozzá az igazgató.

Az iAudit International szoftvereinek magyarországi bevezetésének előkészítését stratégiai partnerével, a TNS Hungary-val együttműködve 2005-ben kezdte meg az NRC Piackutató.
A magyar portáltulajdonosok által már igen várt szoftvercsaládot a TNS Hungary végül egyedül fogja behozni az országba, mivel anyavállalata, a Taylor Nelson Sofres nemrég felvásárolta az iAudit International-t.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés