hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC - PMSz tag lett

Felvette tagjai közé a Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSz) az NRC online piackutatót.
hirdetés
Az 1999-ben alakult online piackutatással foglalkozó NRC csatlakozott a PMSz-hez, így a szövetség jelenleg már 23 tagot számlál. A PMSz honlapján olvasható indoklás elismeri az NRC szakmai tevékenységét, hangsúlyozva, hogy a vállalat az elmúlt hat évben több olyan terméket is kifejlesztett, amelyek innovatív módon, új adatfelvételi módszerekkel segítik a magyarországi internetes kutatások fejlődését.

A PMSZ 23 tagja 2004-ben 12 milliárd forint értékben kapott kutatási megbízásokat. A szervezet még főleg a magyar piacra dolgozik, vagyis a megrendelések 83 százaléka belföldi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés