hirdetés
hirdetés

NRC, Meroving - együttműködnek

2007-08-15
Stratégiai együttműködést kötött egymással az NRC és a Meroving Internet-kutató. Az NRC kvantitatív, a Meroving pedig kvalitatív online kutatási háttérrel száll be a közös projektekbe.
A két cég eddig honlap- és koncepcióteszteket végzett közösen megrendelőik számára, és a jövőben is együttműködnek majd a frissen megkötött együttműködés keretében. A két kutatócég kvalitatív és kvantitatív megoldásokat vegyítő internetes kutatási szolgáltatást nyújt megrendelői számára. „A kvantitatív megoldások mellett a hazánkban még szinte alig használt internetes kvalitatív kutatásokkal is bővíteni szerettük volna szolgáltatásaink körét.” - nyilatkozta Klenovszki János, az NRC ügyvezetője.

A vizsgálatok lebonyolítását mindkét piackutató saját fejlesztésű szoftverével támogatja. A Meroving rendszere, az IQON, egy virtuális fókuszcsoport stúdió, ahol a kutatás résztvevői egy csevegőszobán keresztül oszthatják meg véleményüket egymással. A Java alapú szoftver platformfüggetlen megoldás, így akár mobil eszközökön is képes futni. A rendszer erőssége, hogy gazdag interaktív eszközökben, így alkalmas multimédiás tartalmak lejátszására, bemutatására, ráadásul ezeket az anyagokat - a moderátor irányításával - időzített módon, egyszerre tudja megjeleníteni a kutatásban résztvevők képernyőjén.

A kvantitatív kutatások menedzselésére a cégek az NRC és a Frequest közös fejlesztésű rendszerét, a frequestet alkalmazzák. A kérdőívszerkesztő, projekt- és adatmenedzsment szoftver nem csak a kérdőívek egyszerűbb megszerkesztését teszi lehetővé, de emellett a kutatás végén automatikusan elemzi az adatokat, majd elkészíti az alapkimutatásokat. A rendszer az IQON-hoz hasonlóan képes multimédiás tartalmak kezelésére.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés