hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyitott ajtó mellett dolgozom

Balogh Gabriella: nem szeretek elméleti frázisokat puffogtatni

Balogh Gabriella, aki hat éve az OTP Bank marketingvezetője, júliustól duplájára nőtt csapatot irányít: megkapta a bank értékesítési részlegének irányítását is. Emellett két gyermeket nevel, koordinálja a pénzintézet nemzetközi marketingtevékenységét, és időnként sziklákról ugrál.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez így igaz óvatosság mindenek előtt
#

Üdv és békesség mindenkinek!

Kedves neworleans!

Nem értem, de sejtem mondanivalód. Sajnos csak közhelyekkel lehet válaszolni felvetésedre. Egyszerűen ez van. Nem tudunk tenni ellene semmit. Én személy szerint
tizennégy éve készítek lapokat, írogatok mindenféle vacak cikkeket, esetenként kreatívként ötletelek és az eszmei szüleményeimmel (ez csúnya volt) megkeresem a multik
vezető marketingeseit. Tapasztalataim rövid összegzése: tíz vezető marketingesből kilenc kimondottan tisztességes, egyenes, nyílt és korrekt. Ne érts félre, ez nem s..
nyalás, csak vélemény. Sajnos előfordulhat, hogy egy-egy nem tisztességes ember "lenyúlja" az ötleteket, egy kicsit átfésüli és egy közeli bratyival
megcsináltatja. Ezt nevezik farkas törvénynek. Sajnos soha nem tudod bizonyítani. Ha megfigyeled, ugyanez megy akár a kinti világban, munkahelyeken, sőt családokon belül
is. Szóval ilyenek vagyunk, emberből készültünk. Azért ne csüggedj, végezetül egy jó tanács: ha kipattan fejedből az isteni szikra, és egy hideg decemberi hajnalon
felkiáltassz, hogy heuréka, van egy saját-és új ötletem, egyből kezd el fogalmazni a legközelebbi közjegyzőhöz benyújtandó leveled. Védesd le több helyen és
példányban ötleteid, vidd el néhány ügynökségi ismerősödnek (vigyázz kihez!), és mindenhol helyezd letétbe. Csak ez után hozd nyilvánosságra. Ha valaki lenyúlja,
több esélyed lesz az igazad bizonyítására. (én ezt szoktam tenni)

üdv:

TJ Hooker
#
Az ajtó valóban nyitva!Minden jó üzleti ajánlatra!A hölgy valóban tehetséges!...abban,hogy a szakmájukban elismert, megbízható, kreatív emberek korrekt árfekvésű
remek üzleti ajánlatait, hogyan "ruházza át" csillagászati áron dolgozó külsős, kevésbé tehetséges "szak"embereire!! Amiáltal üzletileg
kihasználhatónak tűnik munkaadója a határokon túl is. Sajnos ezek a hírek már nem jutnak el Csányi Sándorhoz, aki egészen biztos hogy azonnal intézkedne ezen az ETIKAI
síkon működő TAKARÉKOSSÁG állapotnak a megszüntetéséről. Egy jó tanács! Ha valakinek van bármiféle üzleti javaslata az OTP marketing számára, az legyen nagyon
elővigyázatos és körültekintő, mielőtt bármiféle információt kiadna üzleti ajánlatáról!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés