hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyomoztat a Hallmark

Őszi kampányában egy online nyomozójátékra buzdítja a tévénézőket a Hallmark Channel. A népszerűsítés az egész régióban egységes kreatívkoncepcióra épül, amit egy brit cég dolgozott ki, a hazai online kampány azonban a Revision munkája.
hirdetés

Az idén tízéves Hallmark szeptemberben indította el a Bűnös hetek kampányát „A zsaruk készen állnak. Már csak Önre várunk” fősorral, ami utal az Esküdt ellenségek: Bűnös szándék és a Kisvárosi gyilkosságok legújabb évadjainak bemutatójára, valamint a canyoucatchme.eu oldalon található nyomozójátékra.

A kampány abban számít különlegesnek, hogy a csatorna először vet be online felületet, de a népszerűsítést sajtó és rádióhirdetések is kiegészítik. Az egész régióban egységes kreatívkoncepcióért az angliai székhelyű Profero ügynökség felelt. A nyomozójáték site-ját a szintén angol Anywhichway készítette.

A Magyarországon indult online kampányon egyébként egy magyar ügynökség is dolgozott. Mint megtudtuk, a Hallmark először tenderen hirdette meg a feladatokat, azonban a pályázat eredménytelenül zárult, majd felkérték a Revisiont a közös munkára.

A gerillamarketing-ügynökség vírus e-mailek és seeding-technika (blogokra és fórumokra való bejegyzések, linkelhelyezések) bevetésével segítette a kampányt.

A print és rádiós felületek vásárlását a csatorna házon belül intézte az Axel Springer portfolióján és a Danubius rádióban. A Hallmarktól úgy tudjuk, hogy ez az eddigi legnagyobb költségvetésű kampányuk.

A tavaly az NBC Universal által megvett Hallmark – a csatorna tájékoztatása szerint - jelenleg 1,9 millió háztartásba jut el Magyarországon.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés