hirdetés
hirdetés

Ogilvy - újabb díj a valódi nőkért

2006-06-09
Az Ogilvy & Mather gondozásában készült Dove „Valódi szépség” kampány az európai Effie-díj után az Egyesült Államokban is sikeresen szerepelt a reklámok hatékonyságát értékelő versenyen - értesült az Adweek.

Az Ogilvy & Mather Grand Effie-t, azaz nagydíjat nyert az USA-ban a Dove „Kampány a valódi szépségért” címen futott akciójával. Az integrált kommunikáció print, online, közterület és tévé felületeken futott, amelyet pr-kommunikáció is kiegészített. A díjat a 38. Effie Awards Show keretében osztották ki június 8-án New Yorkban.

Az Ogilvy kampánya - amely a hirdetéseken a topmodelleket és a mindennapi nőket állította szembe - több rangos versenyen is díjat nyert. Az Euro Effie mellett például megszerezte a Metro napilap nemzetközi kreatívversenyének, a Global Print Awards-nak az első díját is.

Az amerikai Effie-n az Omnicom Csoport szerezte a legtöbb díjat, összesen 31-et. A listán ezután 23 elismeréssel a Publicis Group, majd öt díjjal a WPP következik. A legtöbb aranyat a Publicis-hez tartozó Leo Burnett hozta el, az ügynökség 16-ot gyűjtött a legfényesebb szoborból.

hirdetés
hirdetés