Ogilvy & Mather Torontó - újabb Dove-viral
2007. október 24. 10:05
Onslaught, azaz Támadás címmel újabb vírusfilmmel hirdeti a Dove brandet az Unilever. A szpot készítője, a torontói Ogilvy & Mather az idei Cannes-i Reklámfesztiválon Grand Prix-győztes Evolution című filmben megkezdett utat folytatta.
Útjára indult az újabb Dove vírusfilm Onslaught címmel. Az Ogilvy által készített film a Cannes-i Grand Prix győztes Evolution című filmben megkezdett utat folytatja: az új szpotnak is az a célja, hogy társadalmi vitát és párbeszédet generáljon a szépségipar gerjesztette nyomásról és az önmegbecsülés fontosságáról.
A film azt mutatja be, hogy egy hét éves kislányt milyen üzenetek érik a mesterségesen megalkotott szépségideálról. A lavinaszerűen zúduló képekkel az ügynökség a szépségipar agresszív támadását dramatizálja, amely miatt a lányok azt hihetik magukról, ők nem elég jók.
A vírusfilm elődje, az Evolution szintén az Ogilvy & Mather Torontó munkája. A viral szpotot a nagy sikerre való tekintettel Portugáliában és Törökországban a televízióra is adaptálták, így nyerhette meg idén Cannes-ban a Film Grand Prix-t.
A szpotot itt megtekintheti.
A film azt mutatja be, hogy egy hét éves kislányt milyen üzenetek érik a mesterségesen megalkotott szépségideálról. A lavinaszerűen zúduló képekkel az ügynökség a szépségipar agresszív támadását dramatizálja, amely miatt a lányok azt hihetik magukról, ők nem elég jók.
A vírusfilm elődje, az Evolution szintén az Ogilvy & Mather Torontó munkája. A viral szpotot a nagy sikerre való tekintettel Portugáliában és Törökországban a televízióra is adaptálták, így nyerhette meg idén Cannes-ban a Film Grand Prix-t.
A szpotot itt megtekintheti.
(forrás:
Kreatív Online)