hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy & Mather Torontó - újabb Dove-viral

Onslaught, azaz Támadás címmel újabb vírusfilmmel hirdeti a Dove brandet az Unilever. A szpot készítője, a torontói Ogilvy & Mather az idei Cannes-i Reklámfesztiválon Grand Prix-győztes Evolution című filmben megkezdett utat folytatta.
hirdetés
Útjára indult az újabb Dove vírusfilm Onslaught címmel. Az Ogilvy által készített film a Cannes-i Grand Prix győztes Evolution című filmben megkezdett utat folytatja: az új szpotnak is az a célja, hogy társadalmi vitát és párbeszédet generáljon a szépségipar gerjesztette nyomásról és az önmegbecsülés fontosságáról.

A film azt mutatja be, hogy egy hét éves kislányt milyen üzenetek érik a mesterségesen megalkotott szépségideálról. A lavinaszerűen zúduló képekkel az ügynökség a szépségipar agresszív támadását dramatizálja, amely miatt a lányok azt hihetik magukról, ők nem elég jók.

A vírusfilm elődje, az Evolution szintén az Ogilvy & Mather Torontó munkája. A viral szpotot a nagy sikerre való tekintettel Portugáliában és Törökországban a televízióra is adaptálták, így nyerhette meg idén Cannes-ban a Film Grand Prix-t.

A szpotot itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés