hirdetés
hirdetés
hirdetés

OKM - kreatívfeladatot adott

Kreatívfeladatokkal bízott meg az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) egy reklámcéget - értesült a Magyar Nemzet. Az OKM programját bemutató film nem szerepel majd a tévében, hanem hazai és külföldi rendezvényeken mutatják majd be.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Az Umbrella Kreatív Műhelyt választotta ki a minisztérium a film elkészítésére. Az OKM ajánlattételi felhívását három ajánlattevőnek küldte el a tárca közbeszerzéseit intéző Tender-Co Gazdasági Szervező, közülük ketten nyújtottak be pályázatot.

A nyertesen kívül indult ügynökség nevét nem hozta nyilvánosságra a lap, csupán annyit tudni, hogy az Umbrella nyújtotta be az olcsóbb ajánlatot. Az ügynökség bruttó 11,79 millió forintért vállalta szpot elkészítését.

Az OKM-ről készült kisfilmet nem lehet majd látni a televízióban, hanem a tárca és a hozzá kapcsolódó háttérintézmények rendezvényein, azok szüneteiben, illetve külföldi programjaikon vetítik majd.
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés