hirdetés
hirdetés

OKM - reneszánsz programok

2007-10-02

Az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) Reneszánsz Programirodája elindította a 2008-as Reneszánsz év felvezető kampányait. A programiroda összesen négy ügynökséggel dolgozik a kampányok szervezésében.

Az OKM július 1-jén hozta létre a Reneszánsz Programirodát, amely a 2008-as Reneszánsz év programjait szervezi. Mint azt Lengyel Rolandtól, az iroda kommunikációs vezetőjétől megtudtuk, a részleg teljes idei működési költségvetése 30 millió forint, és ebből a keretből finanszírozzák a programok kommunikációját is, melyek külön tételenként nem haladják meg tízmillió forintos közbeszerzési értékhatárt.

A programiroda tender kiírása nélkül összesen négy ügynökséggel dolgozik együtt a mintegy 150 programot összefogó iroda különböző kommunikációs feladatain.

A Sensation felelős a rendezvényszervezési feladatokért, a program logóját és arculatát a Mátai és Végh Kreatív Műhely, a kapcsolódó, reneszánsz témájú flashjátékot tartalmazó honlapot a Mimóza készítette, a gerilla-megmozdulásokat pedig - melyek között például Mátyás király biciklizett a Critical Mass felvonulók között - a NetAktív szervezte.

Mint azt a Kreatív Online megtudta, a Reneszánsz év megrendezésével az OKM a hagyományosan a reneszánszhoz társított „humán” értékekre, és a mesteremberek munkájára és a technikai innovációkra is szeretné felhívni a figyelmet.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés