hirdetés
hirdetés

OMD - a Peugeot adta a briefet

2006-09-20
Az OMD Hungary idei Országos Média Diákversenyének témáját a Peugeot adja.

A versenyen induló csapatoknak a Peugeot 207 modell jövő évi médiastratégiáját kell kidolgozniuk. A pályázóknak a Peugeot 207-es személygépkocsi bevezetőkampányának tanulságaira alapozva kell piackutatást és stratégiatervezői feladatot végrehajtaniuk.

A hatodik alkalommal zajló Országos Média Diákverseny célja, hogy elősegítse a nemzetközileg is ismert és alkalmazott stratégiai és taktikai médiatervezési módszerek elterjedését az egyetemi és főiskolai hallgatók körében, illetve, hogy hozzájáruljon a hallgatók minél magasabb szintű képzéséhez, szakmai fejlődéséhez.

A kétfordulós versenyen egyetemek és főiskolák nappali tagozatos hallgatói vehetnek részt háromfős csapatokkal. A fődíj az előző évekhez hasonlóan féléves szakmai gyakorlat, amelyet a győztesek média vagy ügynökségi oldalon tölthetnek el. A verseny médiatámogatója többek között: a TV2 Study Care, az Axel Springer, a Rádió1, a Primacom és az Imige.

A diákverseny népszerűsítésére kampányt indít a szervező ügynökség. A reklámok a sajtóban és a rádióban jelennek meg, ezenkívül DM-aktivitás is zajlik az iskolák és a tanárok megcélzására, valamint kihelyezett plakátokkal és freecardok kommunikálják a versenyt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés