hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMD - a Peugeot adta a briefet

Az OMD Hungary idei Országos Média Diákversenyének témáját a Peugeot adja.
hirdetés

A versenyen induló csapatoknak a Peugeot 207 modell jövő évi médiastratégiáját kell kidolgozniuk. A pályázóknak a Peugeot 207-es személygépkocsi bevezetőkampányának tanulságaira alapozva kell piackutatást és stratégiatervezői feladatot végrehajtaniuk.

A hatodik alkalommal zajló Országos Média Diákverseny célja, hogy elősegítse a nemzetközileg is ismert és alkalmazott stratégiai és taktikai médiatervezési módszerek elterjedését az egyetemi és főiskolai hallgatók körében, illetve, hogy hozzájáruljon a hallgatók minél magasabb szintű képzéséhez, szakmai fejlődéséhez.

A kétfordulós versenyen egyetemek és főiskolák nappali tagozatos hallgatói vehetnek részt háromfős csapatokkal. A fődíj az előző évekhez hasonlóan féléves szakmai gyakorlat, amelyet a győztesek média vagy ügynökségi oldalon tölthetnek el. A verseny médiatámogatója többek között: a TV2 Study Care, az Axel Springer, a Rádió1, a Primacom és az Imige.

A diákverseny népszerűsítésére kampányt indít a szervező ügynökség. A reklámok a sajtóban és a rádióban jelennek meg, ezenkívül DM-aktivitás is zajlik az iskolák és a tanárok megcélzására, valamint kihelyezett plakátokkal és freecardok kommunikálják a versenyt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés