hirdetés
hirdetés

OMG, TNS - a médiapiac kilátásairól

2007-12-20
Az Omnicom Media Group (OMG) médiaügynökség és a TNS Hungary piackutató közös, exkluzív tanulmányt készített a Kreatív Lapcsoportnak, melyben a magyar médiapiac jelenlegi helyzetét és kilátásait elemzik. A Jövő a jelenben című tanulmány a Professional Publishing Hungary (PPH) kiadó által kiadott Nagy Média Könyvben jelent meg.
A Jövő a jelenben című kutatásban a szerzők – Atkári Csaba, a TNS Hungary partnere és a Conness ügyvezetője , Holovács Annamária, a Conness tanácsadója, korábban a TNS kommunikációs munkatársa, Mechler János, az OMG innovációs igazgatója és Nagy Tamás, az OMG innovációs osztályának kutatója – a kommunikációs csatornák jelenlegi elterjedtségéről, megítéléséről és hasznáról, valamint a várható változásokról kívánnak képet adni.

A több mint száz marketingkommunikációs döntéshozó megkérdezésével lebonyolított kutatás arra fókuszál, hogy a jelenlegi véleményekből és tendenciákból milyen, a közeljövőt érintő trendekre lehet következtetni.

A tanulmány a PPH kiadó gondozásában az első alkalommal megjelent Nagy Média Könyvben olvasható.

A Nagy Média Könyv az immár 12 éve megjelenő, a reklámügynökségek szakmai katalógusaként használható Nagy Kreatív Könyv mintájára a médiapiac szereplőit – a sajtótermékek kiadóit, a televíziókat, rádiókat, az online, integrált, alternatív, indoor, otdoor felületek tulajdonosait, valamint a sales house-okat – mutatja be.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés