Önbizalomhiányt gyűr le új kampányával a Telenor
2021-04-08
Termékbevezetéssel indul az új kommunikációs platform első kampánya, amin a Telenor az Artificial Grouppal dolgozott együtt. Bejelentő.
A kampány fő üzenete:
Hidd el, több van benned – a nagyszerű dolgok a magunkba vetett hittel kezdődnek.
Kreatívkoncepció:
„Közel három év telt el azóta, hogy a piacon nagyon egyedi és friss hangvételt ütöttünk meg. A fejlődés természetes velejárója a változás is, ezért most eljött az ideje a megújulásnak mind a márka hangvételben, mind pedig mondanivalójában” – meséli Dolezsai Gergely, a Telenor márka és marketing kommunikációs igazgatója. „Egy tudatos és összehangolt fejlesztési folyamat során olyan kommunikációs platformot kerestünk, ami tovább viszi az elmúlt évek értékeit: az őszinteséget és az emberközeliséget, de a korábbi platformnál még aktivizálóbb és inkluzívabb tud lenni a fogyasztók számára. Emellett fontos számunkra az is, hogy technológiai szolgáltatóként hitelesek tudjunk maradni az üzeneteinkkel. Hiszünk benne, hogy digitalizációval egy nagyon erős eszközt adhatunk az emberek kezébe, hiszen, ha meg tudjuk erősíteni őket az önbizalmukban, akkor valóban nagyszerű dolgokra lehetnek képesek.”
„Nagyon izgalmas és kanyargós folyamat volt ez megbízó és ügynökség között” – mondja a platform fejlesztéséről Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója. „A trendkutatások alatt jött elő az a nagyon érdekes jelenség, hogy mi magyarok mennyire önbizalomhiányos nemzet vagyunk: magunkról nehezen hisszük el, hogy megvan bennünk a képesség, a tehetség, az akarat vagy bármi ahhoz, hogy elérjük az álmainkat. A digitális technológia pedig pont ebben hozhat fordulópontot az életünkbe: millió tartalommal inspirál, a közösség és a kapcsolatok erejével támogat, és minden eddiginél szélesebbre tárhatja előttünk a lehetőségeket, amiben megtalálhatjuk magunkat.”
Kampánycél:
„Egy új kommunikációs platform bevezetésérére remek alkalom kínálkozott most, a Telenor portófiójában hero termékeknek számító Hiper tarifacsomagok mellé újonnan bevezetett szolgáltatások piacra bocsátásával” – teszi hozzá Bölöni Olga, a Telenor senior kampányvezetője. „A Hiper tarifák eddig is rendszeresen az üzeneteink középpontjában álltak, de mostantól többet nyújtanak majd a meglévő és az új ügyfelek számára. A Hiperesek mostantól még több, kifejezetten nekik szóló előnyöket élvezhetnek, legyen szó készülékekkel kapcsolatos ajánlatokról és extra szolgálatokról, vagy épp tarifakedvezményekről, emellett kiemelten kezeljük őket a telefonos ügyfélszolgálatunkon.
A megújult Hipert már az új platform szellemében mutatja be a Telenor, így az április 8-án induló kampányban az üzeneteket egy, a korábbi slice of life jelenetek helyett grandiózusabb képi világon és egy sokkal emocionálisabb hangvételen keresztül mondjuk el. A „Hipert” hosszú távon kívánjuk építeni, és azt az üzenetet erősítjük, hogy a Telenornál a Hiperesek mostantól többet kapnak, mint eddig.”
A reklám:
Alkotók listája |
Megbízó: Telenor Creative agency: Artificial Group Production house: 235 Médiaügynökség: PHD |
bn