hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online fejlesztőcsapat a MediaSalesnél

MediaEngine néven online fejlesztőcsapatot állított fel a MediaGo, elsőként egy kiállításnak, egy filmnek és egy közösségi oldalnak dolgoztak.
hirdetés

Online fejlesztőrészleget indított a MediaSales értékesítőház: a MediaEngine a cég saját webes projektjein dolgozó munkatársakkal teljesít külső technikai megbízásokat is.

Az első webes referenciák között a Dínóvilág kiállítás, az Engedj Be! című vámpírfilm és a Jibbitz közösségi oldal szerepelnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés