hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online tender a Diákhitel Központnál

Online kommunikációra keres ügynökséget a Diákhitel Központ – írja a Tenders Electronic Daily (TED). A gyorsított meghívásos eljárás nyertesével áprilisban kezdik a munkát.
hirdetés

Magyar nyelvű online médiafelületeken tervez kommunikációt a Diákhitel Központ, a feladatokra pedig közbeszerzési eljárást írt ki.

A gyorsított eljárást azzal indokolják, hogy az előző ügynökséggel – az Arcus Médiával – kötött szerződésük március végén lejár, az online felületen történő kommunikációhoz azonban egy új, aláírt szerződésre van szükség. Ugyan a társaság már januárban megkezdte a közbeszerzés előkészítését, az eljárást nem tudták elindítani addig, amíg az üzleti tervüket el nem fogadták a tulajdonosok. Ez azonban csak február elején történt meg, vagyis az áprilisi kezdést nem tenné lehetővé más nyílt, vagy meghívásos eljárás.

Az ajánlattételi határidő február 23-a, a felhívást pedig március 2-ig küldik el a kiválasztott jelentkezők részére.

Az alkalmasság feltétele például az utóbbi két évben legalább egy darab banner hirdetés elhelyezéséről szóló bruttó 10 millió forint értékű referencia, vagy legalább öt darab bannerkampány, amely 2008 év végéig lezajlott. Ezen felül elvárják a legalább 25 ezer címzettnek küldött online hírlevél-, és az e-mail hírlevélben elhelyezett bruttó kétmillió forint értékű hirdetési-referenciát.

A jelölteknek egyébként Google Advertising Professionals minősítéssel is kell rendelkezni.

A nyertes feladata az online hirdetések megjelentetésén túl a reklámszövegírás, és a kulcsszavas hirdetések elhelyezése, a kampányok kezelése a Google Adwords és az eTarget rendszerekben.

A kiválasztott ügynökséggel 2010. március 31-ig szerződnek.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Érdemes ezt a kiírást is elolvasni. Klasszikus műremek!
II.2.1) pontban az "Eszközök"-nél.l
Vérprofi. Vajon ki álmodta meg ezeket a számokat? Hosszú hónapokon át benchmarkokat, kutatásokat, case study-kat elemzett?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés