Online ügynökség vált ki a PanMediából
2011-06-15
A PanMedia július 1-jétől önálló cégbe szervezi ki az online kampányok menedzselését. A PM Digital névre hallgató új ügynökség elsősorban display kampányokkal, keresőmarketinggel és közösségi megoldásokkal foglalkozik.
A PanMedia július 1-jétől önálló cégbe szervezi ki az online kampányok menedzselését. A PM Digital névre hallgató új ügynökség elsősorban display kampányokkal, keresőmarketinggel és közösségi megoldásokkal foglalkozik. Az online médiavásárlást az eddigiekhez hasonlóan a Magna Global szervezet keretein belül végzi a PM Digital is. Az új ügynökség jövőbeni fejlődéséért felelős fiatal menedzserek is lehetőséget kaptak tulajdonrész vásárlására.
Az új cég ügyvezetője Bognár Tamás lett, aki a PanMedia vezetése mellett látja el a feladatot. A PM Digital médiaigazgatója Tatár István, aki egyben tulajdonostárs is, csakúgy, ahogy Széles Zsuzsa, a PanMedia médiaigazgatója és Ritter Ádám, a PanMedia csoportvezető médiatervezője.
A sajtóközlemény szerint a PanMedia az utóbbi időben online tendereket nyert meg, amelyeket már a PM Digital fog megvalósítani.