hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online ügynökség vált ki a PanMediából

A PanMedia július 1-jétől önálló cégbe szervezi ki az online kampányok menedzselését. A PM Digital névre hallgató új ügynökség elsősorban display kampányokkal, keresőmarketinggel és közösségi megoldásokkal foglalkozik.

hirdetés

A PanMedia július 1-jétől önálló cégbe szervezi ki az online kampányok menedzselését. A PM Digital névre hallgató új ügynökség elsősorban display kampányokkal, keresőmarketinggel és közösségi megoldásokkal foglalkozik. Az online médiavásárlást az eddigiekhez hasonlóan a Magna Global szervezet keretein belül végzi a PM Digital is. Az új ügynökség jövőbeni fejlődéséért felelős fiatal menedzserek is lehetőséget kaptak tulajdonrész vásárlására.

Az új cég ügyvezetője Bognár Tamás lett, aki a PanMedia vezetése mellett látja el a feladatot. A PM Digital médiaigazgatója Tatár István, aki egyben tulajdonostárs is, csakúgy, ahogy Széles Zsuzsa, a PanMedia médiaigazgatója és Ritter Ádám, a PanMedia csoportvezető médiatervezője.

A sajtóközlemény szerint a PanMedia az utóbbi időben online tendereket nyert meg, amelyeket már a PM Digital fog megvalósítani.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés