hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öreg a nénikéd! - online magazin 50 felettieknek

Online magazint indított 50 év feletti olvasók számára a NetAktív Kommunikációs Ügynökség Öreg a nénikéd! néven. Az alapítók szerint a hirdetési bevételekre építő oldal közösséget is teremthet.
hirdetés
„Az 50 év feletti korosztályt eddig saját felülettel nem szolgálták még ki" – mondta Iglódi Csaba, a NetAktív Kommunikációs Ügynökség ügyvezető igazgatója, aki többek között ebben látja a most elindult oldal piaci jelentőségét. Szerinte ez a korosztály „nemcsak számában, hanem jelentőségében" is növekvő csoport. „Ahhoz kicsi a tőkeerőnk, hogy print magazint készíthessünk nekik, ezért az online megjelenés mellett döntöttünk. Szeretnénk közösséget teremteni ezzel, de nem titkoljuk, hogy ez egy üzleti vállalkozás" – mondta el az ügyvezető a Kreatív Online kérdésére.

Az oreganeniked.hu-t elsősorban hirdetési bevételekből szeretnék eltartani. Iglódi Csaba szerint – bár a megcélzott korosztály nem számít tipikus internetezőnek – a 3,5 milliós 50 év feletti webet használó része elegendő lehet az üzleti sikerhez. „Aki ebben a korosztályban használja az internetet, elsősorban AB státuszú, nagyvárosban élő, szellemi foglalkozású" – érvel a vezető.

A lehetséges hirdetőkkel folytatott eddigi tárgyalások tapasztalatai alapján számukra minőségi turisztikai és kulturális ajánlatokat, illetve prémium, egészségmegőrzési és pénzügyi termékeket érdemes hirdetni.

 „A marketingügynökségeken a 18-49 éves korosztályról szól a brief. Nem azért, mert 50 fölött nincs vásárlóerő, hanem mert azt gondolják, hogy 50 fölött már nem lehet befolyásolni az embereket, hogy változtassanak a szokásaikon" – tartja Kerényi Péter, az oldal főszerkesztője. „Közben viszont megváltoztak a szokásaik, amit nem vesznek figyelembe. Belenőtt az 50-be egy olyan generáció, amely már nem digitális analfabéta. Ezekkel az emberekkel másképp kell számolni, a korosztállyal szembeni beidegződések egyre kevésbé igazak."

Az egyebek mellett kultúrával, utazással, gasztronómiával, életmóddal, egészséggel és mozgással foglalkozó oldal munkatársainak többsége maga is a megcélzott korosztályba tartozik. Az oreganeniked.hu-t házon belül készített nyomtatott-, rádiós- és tévéhirdetésekkel, illetve egy egyelőre titokban tartott akcióval népszerűsítik majd. Az oldal koncepciójának kialakításában, tartalmi munkáiban és reklámkampányában tanácsadóként Sas István film- és reklámfilmrendező is közreműködik.

Kerényi Péter, az oldal főszerkesztője korábban a Zwack Unicum kommunikációs igazgatója volt, jelenleg Zwack Péter elnök, illetve az oreganeniked.hu-t kiadó NetAktív tanácsadója. A szerkesztőbizottság elnöke Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója. Rátky György kiadóvezető a korábbi Rátky és Társai kommunikációs ügynökség tulajdonos-ügyvezetője volt. Grosschmid Péter felelős szerkesztő tévéműsorokat szerkesztőjeként, az Országos Műszaki Fejlesztési Bizottság kommunikációs igazgatójaként, majd Finnországba akkreditált tudományos-technológiai attaséként dolgozott. Az oldalt a gamer.team fejlesztette, akik felkéréssel jutottak a megbízáshoz.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a témáról még: http://erdekesztetika.blog.hu/2008/05/15/honlapok_oregeknek
a seniorok.hu fel is került utólag mert megérdemli.
#
Sőt a Seniorok.hu több mint 2 éve létezik. Nem kellett volna mást tenni, mint mondjuk megnézni a nyugdijas.lap.hu - t....
#
„Az 50 év feletti korosztályt eddig saját felülettel nem szolgálták még ki" - ez így azért nem igaz.
Az 50plusz.hu portál 2007 szeptembere óta működik, havonta több mint negyvenezren olvassák.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés