hirdetés
hirdetés

Óriási kutatás az adatalapú marketingről, töltsd ki!

2018-06-05

A MarTech 2018 egyik kedvenc buzzwordje, de valójában mély dolog. Feltérképezzük az online és marketingosztályokat, hogy megtudjuk, hányadán állunk, és mit lehetne jobban csinálni.

A MarTech (marketing & technology) hazai helyzetét méri fel a DatAdat és a Kreatív közös kutatása: arra ösztökéljük a marketing- és online vezetőket, cégvezéreket, hogy töltsék ki. Ez nem csak nekünk lesz jó, mert sok elemezhető adatunk képződik, de nektek is, mert aki kéri, annak az összesítés után cégre szabott visszajelzést küldünk arról, hogy a nagy közös képhez hogyan alakultak a cég válaszai. Hitünk szerint ez segíteni fog abban, hogy a célszerű irányban folytatódjon az építkezés.

Az ügynökségeket is bátorítjuk a kitöltésre, egészen pontosan arra, hogy a nagyobb ügyfeleiket segítsék a kitöltésben! Aránylag hosszú és részletes kérdőívről van szó, ne mobilról álljatok neki a villamoson. A kitöltők között kisorsolunk tíz grátisz belépőt is egy szeptember 20-aira workshopra, ez egy félnapos bevezető kurzus lesz a területről.

Az eredményeket ugyancsak egy szeptemberi eseményen és a Kreatív szeptemberi számában imutatjuk majd be. Itt lehet nekivágni a kitöltésnek.

Na de miért ezen pörögtök?

Nem csak mi, mindenki. A szakmai közbeszéd lépten-nyomon az adatalapú döntésekről és személyre szabott marketingről, adatvagyonról beszél, de a DatAdat csapata úgy látja, hogy a gyakorlatban még maga az adat elérése is problémát jelent. Izgalmas pillanat ez egy helyzetképhez.

"A magyar vállalatoknak még jócskán van teendője az adatok egységes kezelése, platformba szervezése terén. Erre azonban lehetőségként is tekinthetünk, elvégre aki most áll neki az adatvagyon kiaknázásának, választhat integrált platformot is, nem kell az első időkben jellemző, egyetlen funkcióra optimalizált részmegoldásokból összeállítania az eszközrendszert" -- mondja erről Ficsor Ádám, a DatAdat CEO-ja.

Pál Zsombor
főszerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés