hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriásplakáttal a szegénység ellen

A Hungária körútra költözik az Arc plakátkiállítás egyik szegénység témakörében készült anyaga. A Createam Reklámügynökség plakátja eddig több mint egymillió forintot gyűjtött.  

hirdetés

A Createam Reklámügynökség az „Együtt a szegénység ellen” elnevezésű plakátjával szerepelt az idei Arc kiállításon. A ügynökség ötlete az volt, hogy a plakáton logóval jelenhettek meg a Magyar Vöröskereszt számára adakozó cégek, a helyszínen támogatók pedig egy színes szívet ragaszthattak a plakátra üzenetükkel.

A kezdeményezéshez 20 cég, brand, illetve magánszemély csatlakozott, összesen 1,15 millió forinttal támogatva a Vöröskereszt szegénység elleni küzdelmét, a helyszínen pedig a szervezet önkéntesei és a több száz adakozó segítségével közel százezer forint adomány gyűlt össze.

Ez a projekt most tovább él, mivel a plakát november 15-ig a Publimont felajánlásával a Hungária körúton látható. A szervezők várják a kezdeményezéshez csatlakozni, és a plakáton megjelenni kívánó cégek jelentkezését az Együtt a szegénység ellen oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés