hirdetés
hirdetés
hirdetés

ORTT - megintette az RTL Klubot

Állampolgári bejelentések nyomán vizsgálta az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) az RTL Klub Fábry Show egyik adását, amelyben a showman Lendvai Ildikó politikusra tett megjegyzést. A testület végül nem szabott ki pénzbírságot, és nem vetett ki műsorkorlátozási szankciót, hanem megintette a csatornát.
hirdetés
Az ORTT az RTL Klubon február 7-én sugárzott Fábry Show-t állampolgári bejelentések nyomán kezdte vizsgálni, majd megállapította, hogy a műsorban elhangzottak Lendvai Ildikó MSZP-s politikust méltatlan, kiszolgáltatott helyzetbe hozták, és emberi méltóságában sértették azzal, hogy viccelődéssel szexuális tárggyá alacsonyították.

Fábry Sándor így fogalmazott a műsorban a politikusnőről: „Nem tudom, hogy már mi kéne, hogy ezek megbukjanak. Tényleg! Hogy mondjuk, elképzelem, hogy Lendvai Ildikót dugja egy csődör szamár a Combino villamoson. Elnézést! Lendvai Ildikótól elnézést kérünk, mint nőtől. Ez csak egy költői kép. Elképzeljük. És mi lenne a válasz: de megy a Combino."

Az ORTT szerint bár a műsort követően a műsorvezető ugyan ismételten bocsánatot kért a frakcióvezető asszonytól, később azonban megjegyezte: a kormány is elnézést kérhetne tetteiért, amelyek fényében az előbbi kép sem túlzó, hiszen ők hasonló módszereket alkalmaznak az egész társadalommal szemben.

Az testület megfogalmazásában „Fábry gyakorlott kommunikátorként felváltva alkalmazta a tagadás, a hasonlat, a túlzás, a szarkazmus eszközeit a verbális agresszió felerősítése érdekében. Az előadás „csúcspontjának" talán az a mondat számított, amikor a kiegyensúlyozottság kedvéért a műsorvezető megemlítette, hogy az MSZP-n kívül az állatvédők is tiltakoztak az aggályos részlet ellen, ezért az ORTT úgy döntött, hogy meginti az RTL Klubot.

Mint azt az ORTT-től megtudtuk, a megintés nem jár anyagi vagy műsorkorlátozási szankcióval.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés