hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeállt az Arany LolliPOP szakmai zsűrije

Szakmai szervezetek-, szaklapok vezetői és ügyféloldali szakemberek alkotják az In-store Marketing szaklap, Arany LolliPOP kreatív versenyének idei zsűrijét.
hirdetés

Összeállt az Arany LolliPOP kreatív verseny idei zsűrije, a hatfős grémiumban az ügyféloldal, két szakmai szervezet és két szakmai lap képviselteti magát. Az idei kiírás új kategóriákkal gyarapodott, melynek eredményeként már eddig is rekord közeli számban érkeztek nevezések. Emiatt a szervezők úgy döntöttek, hogy a pályázati anyagok leadásának határidejét meghosszabbítják október 15-ig. A beadott pályaművek elbírálásában, a következő szakemberek vesznek részt: 

Halász Katalin – Coca-Cola Magyarország, marketingigazgató
Molnár Judit - Tesco-Global Áruházak, bevétel fejlesztési vezető
Csomor Tamás – MAKSZ, alelnök, a BTL szekció vezetője
Halász Gyula – Art Directors Club Hungary (ADCH), elnök
Szigeti Péter – Kreatív, főszerkesztő
Glázer Tamás – In-store Marketing, főszerkesztő
 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés