hirdetés
hirdetés

Összeolvasztja cégeit az Epamedia

2010-11-12

Összevonja mind a hat cégét a kültéri reklámpiac legnagyobb szereplője, az Epamedia-csoport. A holdingból így egyetlen részvénytársaság lesz - írja a Hvg legfrissebb száma.

Az Epamedia, a Multireklám, az Intermédia, az Akzent Media, a Magnum Megaboard és a Promoteam Médiahasznosító egy cégként, Epamedia Hungary Köztéri Médiaügynökség néven működik tovább - írja a Hvg legfrissebb száma.

A hazai outdoor piac legnagyobb szereplőjének számító Epamedia-csoport holdingként működött 2007 óta, amikor a Multireklámot - amely most az átvevő társaság lesz - a cégcsoport megvásárolta a Csányi Sándor OTP-vezérigazgató magánbefektetéseit kezelő Bonitás 2002-től.

Az Epamedia-csoport piaci részesedése az óriásplakát-szegmensben negyven, a citylightoknál 57 százalékos. A csoport tulajdonosa az osztrák Epamedia, amelynek tavaly lett a tulajdonosa a Medicur Holding.

Az összeolvadás indokaként a Hvg kérdésére a cég illetékesei gazdasági és hatékonysági okokat jelöltek meg. 

(forrás: HVG, Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés