hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeolvasztja cégeit az Epamedia

Összevonja mind a hat cégét a kültéri reklámpiac legnagyobb szereplője, az Epamedia-csoport. A holdingból így egyetlen részvénytársaság lesz - írja a Hvg legfrissebb száma.

hirdetés

Az Epamedia, a Multireklám, az Intermédia, az Akzent Media, a Magnum Megaboard és a Promoteam Médiahasznosító egy cégként, Epamedia Hungary Köztéri Médiaügynökség néven működik tovább - írja a Hvg legfrissebb száma.

A hazai outdoor piac legnagyobb szereplőjének számító Epamedia-csoport holdingként működött 2007 óta, amikor a Multireklámot - amely most az átvevő társaság lesz - a cégcsoport megvásárolta a Csányi Sándor OTP-vezérigazgató magánbefektetéseit kezelő Bonitás 2002-től.

Az Epamedia-csoport piaci részesedése az óriásplakát-szegmensben negyven, a citylightoknál 57 százalékos. A csoport tulajdonosa az osztrák Epamedia, amelynek tavaly lett a tulajdonosa a Medicur Holding.

Az összeolvadás indokaként a Hvg kérdésére a cég illetékesei gazdasági és hatékonysági okokat jelöltek meg. 

(forrás: HVG, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés