hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötös kampány a Klubrádiótól

70 milliós kampánnyal promótálja a Klubrádió az Ötös című műsorát. A kampány sajtó, közterületi és online felületeken fut.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A tavaly szeptemberi arculatfrissítést követően újabb kampánnyal jelentkezik a Klubrádió. A tavalyi év végén elindult Ötös című műsoruk népszerűsítését tűzi ki célul a kampány.

A 70 millió forint értékű kampány sajtó-, közterületi és online felületeken fut február 15-től március 30-ig. A kampány kreatívjait az arculatfrissítést is vezénylő Republic of Art készítette.


A műsor csapatát Bakács Tibor, Gálvölgyi János, Havas Henrik, Kuncze Gábor és Krecz Tibor alkotja, akik a két verzióban elkészült kreatívon együtt szerepelnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés