hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötvenmillió lett a két és fél milliárdból

Megállapodásra jutott a fővárosi önkormányzat és a Sziget Fesztivált szervező cég a közterület-használat címén fizetendő díjról.

hirdetés

Az Origo arról ír, hogy megegyezett egymással Tarlós István főpolgármester és Gerendai Károly, a Sziget főszervezője. A szervezők vállalják, hogy 50 millió forint plusz áfát fizetnek a terület használatáért a fővárosnak - áll a közleményben, amelyen Tarlós István főpolgármester és Gerendai Károly, a szervező cég vezetőjének neve szerepel aláíróként.

Ebből kiderült továbbá, hogy az 50 millión felül a város kialakít egy szolgáltatáscsomagot a Sziget Fesztivál résztvevői számára, amely egyes városi szolgáltatások, mint a BKV, a gyógyfürdők vagy az állatkert kedvezményes használatára, igénybe vételére jogosít fel. Az ebből származó bevételből a Sziget további, mintegy 100 millió forint befizetését vállalja a főváros számára.

Tarlós egy január közepén tartott sajtótájékoztatón azt mondta, a Szigetnek összesen 2,5 milliárd forintot kellene fizetnie a jelenlegi, korábbról érvényes díjszabások alapján a közterület használatáért, de már akkor jelezte, hogy "nem akarják ellehetetleníteni" a fesztivált, és nagy kedvezményt fognak adni a szervezőknek. A főpolgármester azzal indokolta az ingyenesség megszüntetését, hogy a főváros nehéz anyagi helyzetben van.

(forrás: [origo])
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés