hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötvenmilliós tendert írt ki a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága

Kiterjedt kommunikációs tendert hirdetett a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága. A tét több mint 50 millió forint, a határidő szeptember második fele.

hirdetés

Pr és marketing-kommunikációs feladatokra hirdetett tendert a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága. A megbízás összege áfa nélkül 53 millió forint. A kiírás egy „Eszterháza Közép-Európa Kulturális Központ” című projekthez kapcsolódik.

A pályázóknak kiterjedt kommunikációs csomagot kell kínálniuk. Ebbe tartozik a kommunikációs ügynökségi szolgáltatás 13 hónapig, kommunikációs terv, marketingkommunikációs stratégia, arculattervezés, két közvéleménykutatás, honlapfejlesztés és üzemeltetés, médiatervkészítés és vásárlás, válságkezelési stratégia, fotókiállítás, többféle nyomtatványtervezés és kivitelezés, kilenc rendezvény megszervezése, melyből az egyik száz fős ünnepélyes rendezvény, pr-film és egy 30 másodperces rádiószpot elkészítése. A nevezők részekre nem tehetnek ajánlatot.

A pénzügyi megfelelési kritériumok: a 2007-2008-2009-es évek mindegyikében legalább nettó 40 milliós forgalom a jelentősebb alvállalkozókkal együttesen, ami a kiírás tárgyában (médiaköltés nélkül) 25 millió forint kell legyen. A kiírásban számos további, igen részletes kritérium is megtalálható.

Az ajánlattételi határidő szeptember 22-e 10 óra.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés