Pallagi Ferenc

„A veszteséges bulvárlap ismeretelméleti képtelenség” – vallja, miközben határozott véleménnyel áll ki a műfaj ellenzőivel szemben. „A bulvárlap nem felvilágosítani, tájékoztatni, hanem szórakoztatni akar. Azt árulja, amire igény van; amire nincs igény, azt nem szabad kínálnia” – fogalmazott 2009 tavaszán egy lapunknak adott interjúban, ahol kimondja, hogy a bulvárnak nem missziója, hogy választásra kész szabad polgárokat neveljen.
Mit tanulhatunk tőle? |
Hogyan lehet a legváltozatosabb tartalomtípusokat egyformán sikerre vinni. |
„Akármihez fog, abból valami jobbat csinál” – állítja egy őt jól ismerő kollégája. Ezt igazolja, hogy egy évvel a Blikktől való távozása után egyszerűen átült a konkurencia kormányához, és rövid idő alatt a kis példányszámú Színes Bulvár Lapot átmárkázta Borssá, és a Blikk valódi konkurenciájává tette a piacon.