hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pallagi Ferenc

hirdetés

Pallagi Ferenc <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Pallagi Ferenc (Illusztráció: Kovács Lehel)
2004-ben távozott a Blikk főszerkesztői székéből Pallagi Ferenc, a modern magyar bulvárújságírás egyik megteremtője. Napra pontosan hét évet töltött el a lapnál, megteremtette mai arculatát, megsokszorozta példányszámát és reklámbevételét. Sokrétű tartalomgyáros. Eleinte dizájnnal és építészettel foglalkozott. A bulvárújságírást nem a Blikknél kezdte, írt a Kádár-rendszer kvázi-bulvárlapjába, az Esti Hírlapba, 1988-ban pedig elindította a Mai Napot, a rendszerváltás utáni korszak első bulvárújságát. Generációja egyik legtehetségesebb közéleti újságírójaként is számon tartják, amit egykori népszavás, későbbi napkeltés munkássága jelez.

„A veszteséges bulvárlap ismeretelméleti képtelenség” – vallja, miközben határozott véleménnyel áll ki a műfaj ellenzőivel szemben. „A bulvárlap nem felvilágosítani, tájékoztatni, hanem szórakoztatni akar. Azt árulja, amire igény van; amire nincs igény, azt nem szabad kínálnia” – fogalmazott 2009 tavaszán egy lapunknak adott interjúban, ahol kimondja, hogy a bulvárnak nem missziója, hogy választásra kész szabad polgárokat neveljen.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan lehet a legváltozatosabb tartalomtípusokat egyformán sikerre vinni.

„Akármihez fog, abból valami jobbat csinál” – állítja egy őt jól ismerő kollégája. Ezt igazolja, hogy egy évvel a Blikktől való távozása után egyszerűen átült a konkurencia kormányához, és rövid idő alatt a kis példányszámú Színes Bulvár Lapot átmárkázta Borssá, és a Blikk valódi konkurenciájává tette a piacon.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés