hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pályázni lehet a budafoki Borváros kommunikációjára

A Képző és Iparművészeti Közalapítvány a budafoki Borváros projekt kommunikációs feladataira hirdetett tárgyalás nélküli eljárást. A pályázat határideje augusztus 23-a.

hirdetés

A Képző és Iparművészeti Közalapítvány tárgyalás nélküli eljáráson keres ügynökséget a Budafok Borváros kulturális fejlesztéséhez. A tárgyalás nélküli tenderen kommunikációs és marketinges feladatokat lehet elnyerni, a projekthez például rendezvényszervezés, kreatív- média- és pr-feladatok kötődnek. Így a kiválasztott cégnek többek között fotódokumentációkat, pr-filmeket és honlapot kell készítenie, továbbá folyamatos sajtómegjelenéseket kell biztosítania a programsorozatról.

Az ajánlatokat augusztus 23-ig várják. A szerződés a szeptember 27-e és 2011. július 31-e közötti időtartamra szól.

A budafoki Borvárosról a kerület honlapja úgy tájékoztat, hogy az az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg 2011. július 23-i határidővel. A XXII. kerületi Borváros egyik legfőbb eleme a borutca lesz, ahol Magyarország különböző borvidékeire jellemző hangulatot jelenítik meg.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés