hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - nem pályázik a digitális műsorszórásra

Értesülésünk szerint a Pannon nem vette meg a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) pályázati anyagát, így nem száll be a digitális földfelszíni televízió és rádió műsorszórásba. A Kreatív Online annak kapcsán kereste meg a mobiltársaságot, hogy az Index korábban arról írt: a Pannon valószínűleg versenybe száll az Antenna Hungáriával (AH) az üzemeltetési jogokért.
hirdetés
Az Index április 15-én írt arról, hogy a Pannon is gondolkozik, hogy induljon-e az NHH pályázatán, és a portál információi szerint a társaság meg is vette a pályázati anyagot.

A Kreatív Online Majorosi Emesétől, a Pannon sajtó és információs igazgatójától megtudta: a mobilszolgáltató nem vette meg a pályázati anyagot, tehát nem indul el a digitális földfelszíni televízió és rádió műsorszóró-hálózat üzemeltetésére vonatkozó tenderen. Arról, azonban nem kaptunk további információt, hogy a vállalat miért nem indul az NHH pályázatán.

Mint arról az Index már beszámolt, a hírközlési hatóság márciusban írta ki a digitális földfelszíni televízió és rádió műsorszóró-hálózatának üzemeltetésére vonatkozó eljárást, de mindeddig csak egy cég, az AH jelezte, hogy biztosan megpályázza a 12 évre szóló lehetőséget.

Az NHH várhatóan pár hónapon belül kihirdeti a pályázat eredményét, és még az idén elindulhat a műsorszórás.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés