hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pepsi – a GVH is elmarasztalta

A Reklámetikai Bizottság és a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség után a Gazdasági Versenyhivatal is elmarasztalta a Pepsit a tavaly ősszel indított, a visszaváltós palackok negatívumait hangsúlyozó reklámkampányáért.
hirdetés
A vállalat ellen a Hulladék Munkaszövetség indított eljárást. A hivatal bírságot nem szabott ki, mivel a Pepsi időközben abbahagyta akcióját, de jogsértőnek, a fogyasztókat többszörösen megtévesztőnek ítélte a kampányt.

A testület indoklása szerint a magyar fogyasztók környezettudatossági szintje még nem elég fejlett, ennek emelése közügy, így a fogyasztói keresletet irányító vállalkozásoknak reklámtevékenységüknél erre különösen ügyelniük kellene. A reklámakció a betétes palackok visszaváltását készítette elő, az üdítőitalgyártó ugyanis májustól megszüntette ezt a típusú csomagolóeszközt.

A Reklámetikai Bizottság korábban két alkalommal etikailag elmarasztalta a társaságot, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség pedig a jogsértés miatt 250 ezer forintos bírsággal sújtotta a céget.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés