hirdetés
hirdetés

Pepsi Sziget - kétszázmilliós reklámbevételre számítanak

2000-08-07
A Pepsi Sziget költségeinek egyharmadát, 580 millió forintból 190milliót idén a reklámbevételekből fedezik a szervezők.

Pepsi Sziget - kétszázmilliós reklámbevételre számítanak

[2000.08.07. 11:00]

A Pepsi Sziget költségeinek egyharmadát, 580 millió forintból 190milliót idén a reklámbevételekből fedezik a szervezők.

A kezdeti - 1993-as - tizenegy százalékos részesedéssel szemben a cégek közül néhányan még egész éves kampányukba is bekalkulálják az augusztusi rendezvényt. Ilyen például a Grundeszliga-bajnokság, amelynek döntőjét az Arany Ászok a Szigeten tartotta. A Sziget egységes arculatának kialakítása érdekében azonban a szponzorok közül csak a legnagyobbak - a Pepsi, az Arany Ászok, a Pannon GSM és a British American Tobacco - kapnak hirdetési felületet. A szervezők nem csupán a felajánlott pénz mennyisége alapján döntenek a támogatók összeállításáról, azok a cégek a legkelendőbbek akik szolgáltatásokat is kínálnak a szigetlakók számára.

"Minél többet lehet elintézni, megvásárolni vagy megtudni a szigeten, a látogatók annál elégedettebben távoznak a fesztiválról" - nyilatkozta a Népszabadságnak Schindler Endre a Sziget Kulturális Szervezőiroda Kft. marketingmunkájának vezetője.
(Forrás: Népszabadság)

hirdetés
hirdetés