hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pepsi Sziget - kétszázmilliós reklámbevételre számítanak

A Pepsi Sziget költségeinek egyharmadát, 580 millió forintból 190milliót idén a reklámbevételekből fedezik a szervezők.
hirdetés

Pepsi Sziget - kétszázmilliós reklámbevételre számítanak

[2000.08.07. 11:00]

A Pepsi Sziget költségeinek egyharmadát, 580 millió forintból 190milliót idén a reklámbevételekből fedezik a szervezők.

A kezdeti - 1993-as - tizenegy százalékos részesedéssel szemben a cégek közül néhányan még egész éves kampányukba is bekalkulálják az augusztusi rendezvényt. Ilyen például a Grundeszliga-bajnokság, amelynek döntőjét az Arany Ászok a Szigeten tartotta. A Sziget egységes arculatának kialakítása érdekében azonban a szponzorok közül csak a legnagyobbak - a Pepsi, az Arany Ászok, a Pannon GSM és a British American Tobacco - kapnak hirdetési felületet. A szervezők nem csupán a felajánlott pénz mennyisége alapján döntenek a támogatók összeállításáról, azok a cégek a legkelendőbbek akik szolgáltatásokat is kínálnak a szigetlakók számára.

"Minél többet lehet elintézni, megvásárolni vagy megtudni a szigeten, a látogatók annál elégedettebben távoznak a fesztiválról" - nyilatkozta a Népszabadságnak Schindler Endre a Sziget Kulturális Szervezőiroda Kft. marketingmunkájának vezetője.
(Forrás: Népszabadság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés