P&G - harcba küldi a cannes-i nyertest
Ez már a második alkalom, hogy a P&G olyan szpottal zsebel be elismerést Cannes-ban, amely azelőtt csak a minimális tesztelés kedvéért, alacsony sugárzásszámmal futott tévében. Tavaly a Tide-nak készített reklám Ezüst Oroszlánt kapott, majd a Super Bowl döntőjének szünetében vetítették.
Idén a Crest fogkrém "Egy mosollyal mindent elmondhatsz" fősorú szpotja aranyat nyert, és az Advertising Age értesülései szerint hasonló tévékarriert futhat be. A három Crest szpotban emberek mosolyogba beszélnek át feszült helyzeteket: egyikük például egy játszóteret szeretne letarolni a bulldózerével, míg egy másik éppen egy házassági szerződést ad át váratlanul ügyvédével.
Az idei és tavalyi tesztszpotok segítettek erős kreatív reputációt szerezni a cégnek: a Procter&Gamble már évek óta elismert sajtó- és óriásplakát-hirdetésekkel állt elő, de a tévéreklámokra csak most érzett rá. A folyamat megkoronázásaként a vállalatot idén az év hirdetőjeként is díjazták Cannes-ban.