hirdetés
hirdetés

P&G, Wrigley – közös fejlesztésű szájbavaló

2001-08-08
Új szájápolási termékekkel bővíti kínálatát a fogkrémek piacán jelentős pozíciót betöltő Procter & Gamble (P&G).

P&G, Wrigley – közös fejlesztésű szájbavaló

[2001.08.08. 14:01]

Új szájápolási termékekkel bővíti kínálatát a fogkrémek piacán jelentős pozíciót betöltő Procter & Gamble (P&G).

A Crest márkanév alatt forgalomba kerülő rágógumit, tablettát és szájfrissítőt a rágógumi-gyártásban nagy tapasztalatokkal rendelkező Wrigley Company-val közösen fejlesztette ki a vállalat. A Crest a P&G új stratégiája jegyében született, a vállalat az értéknövelt brandek létrehozására ugyanis szívesen dolgozik együtt más cégekkel.

A megállapodással a Wrigley engedélyt kapott arra, hogy termékei fejlesztésénél felhasználhatja a Procter szájápolással kapcsolatos ismereteit, technológiáit. A Media Guardian információi szerint a két cég egy éven belül bevezeti az új terméket.
(Forrás: MediaGuardian)

hirdetés
hirdetés