hirdetés
hirdetés
hirdetés

P&G, Wrigley – közös fejlesztésű szájbavaló

Új szájápolási termékekkel bővíti kínálatát a fogkrémek piacán jelentős pozíciót betöltő Procter & Gamble (P&G).
hirdetés

P&G, Wrigley – közös fejlesztésű szájbavaló

[2001.08.08. 14:01]

Új szájápolási termékekkel bővíti kínálatát a fogkrémek piacán jelentős pozíciót betöltő Procter & Gamble (P&G).

A Crest márkanév alatt forgalomba kerülő rágógumit, tablettát és szájfrissítőt a rágógumi-gyártásban nagy tapasztalatokkal rendelkező Wrigley Company-val közösen fejlesztette ki a vállalat. A Crest a P&G új stratégiája jegyében született, a vállalat az értéknövelt brandek létrehozására ugyanis szívesen dolgozik együtt más cégekkel.

A megállapodással a Wrigley engedélyt kapott arra, hogy termékei fejlesztésénél felhasználhatja a Procter szájápolással kapcsolatos ismereteit, technológiáit. A Media Guardian információi szerint a két cég egy éven belül bevezeti az új terméket.
(Forrás: MediaGuardian)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés