hirdetés
hirdetés
hirdetés

Phylaxia Pharma - megveszi a Gazdasági Rádiót?

Az állatgyógyászattal, élelmezéssel és környezetvédelemmel foglalkozó Phylaxia Pharma előrehaladott tárgyalásokat folytat a Gazdasági Rádiót üzemeltető Műsor-Hang Műsorszolgáltató megvásárlásáról – írja a Világgazdaság. A lap szerint a vállalat médiadivíziót hoz majd létre.
hirdetés
A Gazdasági Rádió lehet a Phylaxia médiadivíziójának első cége, ugyanis a jelenleg főként állatgyógyászattal, élelmezéssel és környezetvédelemmel foglalkozó vállalat tárgyalásokat folytat a médium megvásárlásáról. Tóth Péter, a Phylaxia vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy ha minden a tervek szerint alakul, akkor a vásárlást április harmadik hetében bejelenthetik.

A cégvezetés még februárban kapott a közgyűléstől felhatalmazást a portfolió bővítésére; 2010 végéig összesen 15 milliárd forintot költhetnek erre a célra. A döntés változást hoz a Phylaxia életében, ezt jelzi, hogy április végétől a vállalat Phylaxia 1912 Holding néven működik tovább.

A cég  várhatóan két új divíziót hoz majd létre, az említett média üzletág mellett egy energetikait is, miután a KEG Közép-Európa Gázterminált is megvásárolja.

Tóth Péter úgy nyilatkozott, hogy a Phylaxiát olyan cégekkel akarják bővíteni, amelyek egyrészt önállóan is megállnak a lábukon, másrészt szinergiákra is lehetőséget kínálnak.

A lap szerint a váltás nem érinti majd a Gazdasági Rádió menedzsmentjét. A Budapest, Balassagyarmat és Eger környékén fogható adó egyébként tavaly félmilliárd forintot meghaladó árbevétel mellett néhány tízmillió forintos adózott eredményt ért el.

Az akvizíciókat tekintve az utóbbi hónapok aktívak a rádiós piacon, hiszen az Econet.hu tavaly megvette a Radiocafé 98.6-ot, az év elején a Rádió1-et  adták el egy pénzügyi befektetői konzorciumnak, februárban a Danubius váltott tulajdonost és az Accession Mezzanine Capitalhoz került, márciusban pedig az InfoRádió jelentette be, hogy a Közép-Európai Média és Kiadó (KEMK) portfolióját bővítik.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés